Fort Santre

Trzy wielkie Królestwa wzięły górę nad światem.. Będą walczyć i zabijać póki jedno z nich nie wygra.
Zdobądź się na odwagę i wykarz rozwiązanie, by nadać kres wiecznemu straceniu..

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie


UWAGA!
Jak widać forum jest nowe i jest na nim wiele działów, które nie posiadają jeszcze tematów. Każdego nowego użytkownika prosimy o pomoc przy rozbudowaniu owego forum np. uzupełniając tematy. Za wszelką pomoc będą nagrody w postaci P.Ż (czyt. >Trochę nauki)..

Każdy nowy user ma szanse na otrzymanie wyższej rangi za udzielanie się na forum lub jego reklamę na innych stronach. Zachęcamy do wspomagania Fort Santre by zaczęło tętnić życiem i umilało nam wszystkim czas..

Administracja..



#1 2010-03-29 18:56:29

Gaia

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-28
Posty: 23
Punktów :   

Rangi

Na forum panują rangi, mianowicie stanowiska w hierarchii nacji. Pojawiają się tutaj rangi ogólne, dla poszczególnych ras oraz specjalne dla każdej z nacji. Zanim wybierzesz jaką rangę chciałbyś dostać, a raczej o jaką się starać zapoznaj się dokładnie z opisami owych  stanowisk.



1.Rangi ogólne:

Młode – innymi słowami normalny szczeniak. Nie może walczyć i nikt nie może go zabić. Jednak musi się pilnować. Jest nietykalny tylko dla osobników ze swej nacji, dlatego powinien mieć się na baczności lub przebywać w obecności kogoś, kto go obroni by inni nie zrobili mu krzywdy.
P. Ż. 10

Dorosły – zwykły dorosły osobnik, mogący walczyć, jest częścią nacji jako poddany. Powinien podporządkować się wyższym stanowiskom ale pamiętać również, że jest osobnym ogniwem królestwa.
P.Ż. 20

Doktorek – osobnik pomagający chorym lub poszkodowanym istotom. Posiada tajemne przepisy i moce uzdrawiające.
P.Ż. 30

Strażnik – stoi po stronie swojej nacji broniąc jej. Pilnuje szczeniaków i stara się zaprowadzać porządek jeśli to możliwe. Strzeże również wejścia do królestwa by obcy nie mogli się tam dostać.
P.Ż. 30

Negocjator – osobnik kierujący się rozsądkiem w sporach i akcjach dyplomatycznych. Odpowiedzialny jest za sprawy „papierkowe” nacji.
P.Ż. 30

Bojownik – istota o twardych nerwach i sile. Potrafi poświęcić się dla swej nacji broniąc „braci” z królestwa. Zawsze uczestniczy w walkach i wojnach.
P.Ż. 40

Czarownik – osobnik o zdolnościach szamana, zna się na różnych mocach i wywarach. Potrafi określić miarę siły danej mocy, przewiduje również zagrożenie i miewa wizje.
P.Ż. 30

Myśliwiec – jednym słowem łowca, który potrafi upolować najtrudniejszą nawet do złamania zwierzynę. Głównie poluje sam lub z innymi łowcami, skory jest jednak do pomocy lub „dokarmianiu” np. szczeniaków.
P.Ż. 30

Cień – jest to szpieg, wierny swej nacji. Pomaga w zdobywaniu informacji i obserwuje inne królestwa by przekazać później niektóre tajemnice Lordom.
P.Ż. 30

Lord – stanowisko to jest najwyższym w nacji (prócz rang specjalnych). Pochodzi od nazwy dwóch braci – Lordów Miron, którzy założyli główne królestwo kilkadziesiąt lat temu. Podporządkowują mu się wszystkie stanowiska w nacji.
P.Ż. 70

Bystrzak – jest to istota o nadnaturalnym IQ, pełni funkcję nauczyciela w nacji. U niego odbywają się egzaminy na wyższe stanowiska i różne testy. Jest również automatycznie MG.
P.Ż. 30

Generalny – jest to dowódca oddziału bojowników. Stanowisko ważne dla ogółu społeczności, gdyż to on kieruje wojskiem na wojnach i w bitwach. Akceptuje również adeptów na bojowników.. lub odrzuca ich.
P.Ż. 50



2.Rangi specjalne poszczególnych nacji:


*NSO*

Lord Fire – główny Lord tj. samiec (zwykłym lordem jest samica).
P.Ż. 80

Podpalacz – istota równa ze zwykłym lordem. Skora do sporów, bywa bardzo nieznośna. Ma przywileje niszczyciela.
P.Ż. 80

Iskier – istota demon. Głównie opętana przez złego ducha w sobie. Jest najsilniejszym ogniwem w nacji. Zwykle działa na własną rękę, nie zwracając uwagi na Lorda.
P.Ż. 100


*NTZ* 

Lord Soil - główny Lord tj. samica (zwykłym lordem jest samiec).
P.Ż. 80

Wicher – sprytny i lubiący denerwować osobnik. Zwinny i szybki, prawie niedościgniony. Wolny od trosk i obowiązków.
P.Ż. 80

Grom – istota opętana przez dwa duchy - smutnego i radosnego. Grom potrafi w momencie zmienić swój nastrój, a co za tym idzie swoje zachowanie i nastawienie. Może zesłać klątwę na daną ofiarę.
P.Ż. 100


*NPŚ*

Lord Death – główny Lord tj. Samiec lub samica (tak samo lord zwykły).
P.Ż. 80

Umarlak – jest to na wpół żywa istota, często o odrażającym wyglądzie. Jest arogancki i cyniczny, nie szanuje nikogo.
P.Ż. 80

Demoniczny – jednym słowem chłodny demon. Włada światem umarłych, potrafi przywołać duchy oraz przywrócić martwe dusze do życia, jednak tylko te, których on sam nie zabił.
P.Ż. 100




2.Zalecane rangi dla poszczególnych ras:

Wilk – młody, dorosły, doktorek, bojownik, czarownik, myśliwiec, lord, bystrzak, generalny + rangi specjalne.

Niedźwiedź Pancerny – młode, dorosły, strażnik, bojownik, negocjator, lord, bystrzak, generalny + rangi specjalne.

Gepard – młody, dorosły, doktorek, czarownik,  bojownik, myśliwiec, cień, lord, bystrzak +rangi specjalne.

Animag – wszystkie rangi.



Rangi moga zostać zmienione. Administracja.

Offline

 
POGODA: 0-20C
Zima się kończy, śniegi już stopniały, a na ścieżkach zostały tylko mokre kałuże.
Słońce przygrzewa w południe, jednak wieczorem może pojawić się lekki mrozik.
Trzeba więc uważać na zmianę pogody ale co tam.. wkońcu idzie Wiosna!!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.111 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zzn.pun.pl www.ryk.pun.pl www.wormsgame.pun.pl www.kyubinaruto.pun.pl www.kpsa.pun.pl